RingRingRing Stockholm AB

Vi erbjuder riktiga jobb till arbetslösa - Inbjudan till jobb expo öppet hus hos RingRingRing.

Pressmeddelande   •   Mar 21, 2006 12:47 CET

Det framgångsrika marknadsföringsbolaget RingRingRing Group satsar på arbetslösa från olika kulturer och i olika åldrar på deras öppet - hus Jobb Expo varje onsdag fram till Påsk.

Alla arbetssökande är välkomna till RingRingRings Jobb Expo mellan kl 13 – 18 varje onsdagen ifrån 22 mars fram till Påsk. Ingen anmälning behövs.

RingRingRing Group anställer idag över 100 personer med olika ålder och olika bakgrund och söker ytterligare 32 personer till deras nya uppdragsgivare.

”Det spelar ingen roll om du är kvinna/man, gammal/ung eller vilken bakgrund du kommer ifrån. Allt vi kräver är att du kan prata förstående svenska.” säger Marvin Mansour VD.

”RingRingRing Group vill bli en rollmodell för jämställdhet i Sverige” säger Rabia Khatun Kontaktcenter Chef RingRingRing Group.

”Vi vill hitta flera duktiga människor till våra nya spännande projekt” säger Karin Thulin, Group Personalchef. ”Vi erbjuder riktiga jobb med en bra lön tillsammans med provision, utbildning, gratis gym och många andra förmåner.”

Editor’s Notes:

Om RingRingRing:

RingRingRing Stockholm AB grundades av Marvin Mansour och Patrik Bergquist i Stockholm januari 2005.

RingRingRing har växt till en grupp av tre bolag – ett Konsultbolag, ett Dataminingbolag och ett Telemarketingbolag. Alla tre bolag ingår i koncernen RingRingRing Group of Companies.
(www.ringringringgroup.com)

RingRingRing’s affärsidé kan kort beskrivas så här: Du får hjälp med din försäljningsstrategi och din affärsplan ifrån RingRingRing’s konsultbolag. En analys av just din marknad, ifrån Ringringrings Dataminingbolag, tillsammans med alla adresser, telefonnummer och övrig information du kan behöva för att framgångsrikt driva dina marknadskampanjer, sedan erbjuder RingRingRing’s telemarketingföretag sina tjänster för att ett lönsamt utförande ska uppnås.

Flera stora svenska och utländska bolag har anlitat RingRingRing och både kundstocken och kassaflödet går en mycket ljus framtid till mötes.

Det centrala läget i Stockholm har blivit uppskattat av både RingRingRing’s kunder och anställda med hänsyn till tillgängligheten. Baserat på Stockholms stora invånarantal kan RingRingRing också välja de bästa medarbetarna i landet.

Press Kontakt:
Marvin Mansour