Eco Innovation AB

Vi förstärker med affärsutvecklare i Jönköping

Pressmeddelande   •   Dec 09, 2013 00:19 CET

Eco Innovation AB förstärker sin satsning för EU 2020 med en affärsutvecklare. Nära 1000 miljarder € ska fördelas så det gäller att vara med från början. Emir Kllokoci kommer direkt från Internationella Handelshögskolan i Jönköping, där han inom kort avlägger sin Bachelor of Business Administration på programmet International Management med huvudämnet Företagsekonomi.

-"Emir börjar med att förstärka vår satsning på utbildning för EU 2020.Våra första kurser gäller företag för EU:s Ramprogram för Forskning & Innovation Horisont 2020.  Vi genomför kurserna i Jönköping. " Det säger Erik Sandström, VD för Eco innovation AB.

Förutom en toppmoden utbildning har Emir flera andra starka sidor. Han har yrkeserfarenhet som lärare, utbildningsorganisatör, marknadsförare och han har arbetat med kundsupport. Emir kommer till att börja med att arbeta på svenska och engelska. Men hans modersmål är albanska och han talar tyska flytande.

Länk till våra utbildningar

Eco Innovation AB är ett familjeägt konsultföretag i Jönköping som registrerats 2008. Vi arbetar med EU-finansiering och Miljöinnovationer. Vi erbjuder:

- Hjälp att välja bland EU:s finansieringsprogram och att göra ansökningar.

- Utbildning, Föreläsningar och Artiklar om EU-finansiering och Miljöinnovationer

-GRATIS självstudier om EU-bidrag på sidan: http://eu-bidrag.org

-GRATIS Nyhetsbreven MILJÖGLAD och EU-PENG, som beställs av info@ecoinnovation.se

Vill Du veta mer, se våra hemsidor: http://eu-bidrag.org eller http://miljöinnovation.se/ Intresserad av samarbete: Kontakta gärna direkt, telefon 070-299 47 62, E-post: info@ecoinnovation.se Erik Sandström, Eco Innovation AB, SCIENCE PARK, Gjuterigatan 9, 553 18 Jönköping