CRS Records

Vi har skapat Svenska Flytblock ABs nya hemsida

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2013 12:43 CET

Då vi i slutet av 2012 blev tillfrågade om vi var intresserade av att ta fram en ny hemsida åt Svenska Flytblock AB var vi inte sena att dyka in i detta projekt med full kraft, Anna Köpmas vår grafiska designer tog snart fram det förslag som idag är en fullbordad hemsida fylld med information om företaget som säljer och tillverkar bryggor och tillbehör.

Svenska Flytblock ABs önskemål var en hemsida som speglar ett gammalt och stabilt företag, en uppgift som både vi och kunden tycker att vi lyckats väldigt bra med, med hjälp av färgval samt bilder som redigerats för att få ett äldre utseende.

Sidan har idag lanserats istället för deras gamla hemsida och både vi och kunden är väldigt nöjda.

I samband med hemsidan beställdes även övrigt marknadsföringsmaterial i form av rollups och usb-minnen med reklam, vilket gjorde att vi som företag tog ännu ett steg mot att bli en helhetsleverantör gällande företagsmarknadsföring.

Ytterligare en sak som gör detta projekt extra roligt för oss är att vi båda är Hedemoraföretag som ser vikten av att hålla ihop på en liten ort.

Svenska Flytblock AB
CRS Webbproduktion AB

För frågor, kontakta
Stefan Bergfeldt, stefan@crswebb.se
Christer Gustafsson, christer@crswebb.se
Anna Köpmans, anna@crswebb.se

CRS Webbproduktion är ett litet företag med stora möjligheter.

Vi erbjuder alla typer av webbrelaterade tjänster. Har du en hemsida som behöver uppdateras, eller vill du ha en helt ny hemsida? Kanske behöver du hjälp med SEO (sökmotoroptimering), eller annonsering på internet? Oavsett vilket har vi vad du behöver.

CRS Webbproduktion är ett litet företag, som genom ett stort nätverk av programmerare, designers, marknadsförare osv, erbjuder spetskompetens på många områden.

CRS Webbproduktion är lokaliserat i Hedemora, men tack vare internet finns vi ju alldeles i närheten, var du än finns.