Propia

Vi lanserar ett seminariekoncept!

Pressmeddelande   •   Aug 06, 2013 09:13 CEST

Excellent Mornings - för organisationer i världsklass.

Propias koncept Operational Excellence handlar om att varje aktivitet i din organisation ska hålla världsklass för att maximera er potential som verksamhet. För att utbilda och inspirera inom vårt område har vi nu nöjet att bjuda in till ”Excellent Mornings” – en serie frukostseminarier för att varje dag ska starta på allra bästa sätt! Våra seminarier är kostnadsfria och du kommer att få lyssna till både våra egna experter och inspirerande gästföreläsare, ges möjlighet att knyta spännande kontakter och få nya idéer om hur du kan förbättra din verksamhet. Excellent Mornings kommer att arrangeras i både Stockholm och Norrköping.

För anmälan och mer information om vår första Excellent Morning klicka här.

Propia är ett konsultföretag som erbjuder kompetens och metoder inom Operational Excellence, vårt sätt att beskriva tillståndet i en organisation där varje genomförd aktivitet håller världsklass för att på så sätt skapa en långsiktig och hållbar vinst.

Vi vill att våra kunder ska lyckas med sina förbättringsinitiativ och därigenom skapa och bibehålla en verksamhet med stabil lönsamhet.