AB Test

Vi säljer inte vilken skit som helst- Vi säljer GEGGAMOJA!

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2010 10:02 CET

GEGGAMOJA  Spring.Summer 2010

Vill man skapa grejer som barn gillar, varför då inte börja med ett namn de garanterat kommer att älska. Geggamoja skapar kläder som är snygga, praktiska och sköna. Roliga detaljer gör en enkel jacka eller en söt klänning till ett tufft plagg. De flesta modellerna passar både killar och tjejer. Plaggen görs i sköna material såsom trikå, velour, college, fleece och denim.

Vad är ett populärt namn om inte de unga kunderna gillar kläderna. Inga kritiker är väl ärligare än barn och för att vara säkra på att plaggen håller måttet testar vi kläderna på både våra egna och vänners ungar.

Spring.Summer kollektionen 2010 består av en kombination av det klassiskt randiga med en mix av vuxet i miniatyr. Färgglada plagg i en kombination med det grå, svarta och vita skapar den bästa geggamojan. Denim har tagits fram i en ljusare ton med detaljer i rött. Inför Spring.Summer 2010 lanseras GEGGAMOJA BAS. En baskollektion med god kvalitet som gör att alla plagg går att matcha.

Den ständigt populära mösskollektionen bjuder nu dessutom på en rad tuffa, fantasifulla och helt oemotståndliga mönster. Inte konstigt att mössorna är lika populära bland vuxna som hos barn.

För mer information och pressmaterial, vänligen kontakta:

Sara Marmsjö: sara@geggamoja.com, tel. 070-4827292

Kontor & Showroom: