annaochanna

Vi söker digital Art Director

Pressmeddelande   •   Jul 12, 2016 13:39 CEST

Annaochanna har det senaste halvåret närmast fördubblat sin omsättning och söker nu nytt folk till långbordet.

Vi söker en medarbetare som både är strategisk och innovativ i sitt tankesätt. Du kommer med starka idéer, vare sig du producerar content för webben eller säljmaterial till butik. Helt enkel mångfacetterad och sugen på att jobba i ett glatt gäng runt det stora bordet.

Anna o Anna Reklam och Eventbyrå AB firar i år 10-årsjubileum. Ett växande företag som det senaste halvåret närmast fördubblat sin omsättning. Vi satsar nu offensivt framåt!!

Vi har kunder över hela Sverige. Vi arbetar bland annat med Continental Bakeries North Europe AB främst med varumärket Gille, Emåmejeriet, Falkeskog, Skillingefisk, Wallenbergs Skor, Sölvesborg-Mjällby Sparbank, Meritum, Semper Barnmat, Teko Tryck, Ottosson Truck AB, Meritum mfl.

Ansökan – CV med referenser och personligt brev skickas till anna@annaochanna.se senast den 25 augusti (märk mailet med ansökan). Vi meddelar alla före den 5 september via e-post.

Stämmer inte ovan på dig men du har lång erfarenhet från vår värld - tveka inte att höra av dig och lämna ditt CV iallafall. Eftersom vi växer kan det behövas fler inom snar framtid.

Läs mer om oss på www.annaochanna.se

Anna och Anna är en reklam- och kommunikationsbyrå som har funnits sedan 2006. Inom byrån finns över 25 års erfarenhet av strategiskt marknadsföringsarbete och kommunikaton. Men också ett stort engagemang inför de utmaningar och möjligheter våra kunder står inför. Vi arbetar med allt från varumärkesstrategi, kommunikation till produktioner i alla typer av media. Även event. I våra kundundersökningar får vi högsta betyg vad gäller kreativitet och nytänkande.

Företaget är ett aktiebolag som ägs av Anna Ingesdotter och Jörgen Granath.