Security Solution Scandinavia AB

Vi välkomnar Jeanette Rudolfsson till oss!

Pressmeddelande   •   Jan 10, 2018 12:01 CET

Jeanette Rudolfsson startade sin anställning hos oss den 1 januari 2018 och kommer arbeta med Informations- och IT-säkerhet. Jeanette har över 20 års erfarenhet inom IT och IT-säkerhetsbranschen och har varit med i en mängd olika utvecklings- och förändringsprojekt. I olika roller som projektledare, partneransvarig och verksamhetsutvecklare har hon ansvarat för internationella leveransprojekt inom telekom, affärsansvar inom infrastruktur nätverk, huvudansvarig för avtalsbundna partnerskap med bl.a. Cisco Systems, delprojektledare vid RAKEL operativa idrifttagning (MSB) samt ansvarig för att företagsinterna informationssäkerhetsprocesser svarade mot ISO/IEC 27001-krav.

Security Solution AB är ett Göteborgsbaserat företag som har mångårig erfarenhet inom säkerhetsbranschen. Vi ger våra samarbetspartners en helhetslösning inom förebyggande administrativ säkerhet genom att erbjuda både IT-stöd och produktnära tjänster.