Entraction

Victor Chandler lanserar poker i 24hNetwork

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2007 09:14 CET

24hNetwork har tecknat avtal med Victor Chandler. VC Poker byter pokernätverk och väljer att flytta en del av sina spelare till 24hNetwork. Avtalet omfattar endast de kunder som spelar på VC Pokers hebreiska pokersajt.

Idag lanseras VC Poker i 24hNetwork, dock rör det sig bara om de kunder som spelar på VC Pokers hebreiska sajt. Victor Chandler är en av världens största speloperatörer och lanserade poker 2003.

”Victor Chandler är en mycket välrenommerad speloperatör och vi är stolta över att de har valt vårt pokernätverk för en del av sina spelare. VC Poker ökar spelarlikviditeten i 24hNetwork och vi ser fram emot ett givande samarbete,” säger Per Hildebrand, VD 24hPoker.

För ytterligare information, kontakta:
Per Hildebrand, VD 24hPoker, +46 70 593 39 98
Pia Rosin, Informationsansvarig 24hPoker, +46 70 753 22 46

Om 24hPoker
24hPoker Holding AB är en svensk spelkoncern som genom dotterbolagen 24hPoker AB och B2B Poker AB utvecklar egna mjukvarusystem för spel online och driver ett av världens största pokernätverk, 24hNetwork. 24hPoker lanserade online-poker 2001 och bedriver spelverksamhet via dotterbolag i utlandet. Koncernen utvecklar och säljer även färdiga spelplattformar för aktörer som vill bedriva spelverksamhet under eget varumärke via 24hNetwork. 24hPoker Holding AB är noterat på Stockholmsbörsen och har ca 9 500 aktieägare.
www.24hpoker.se