Universal Music Sweden

Videopremiär för Justin Biebers ”All That Matters”

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 14:01 CET

Popstjärnan Justin Bieber ökar temperaturen ordentligt i videon till “All That Matters”! Musikvideon som är regisserad av Colin Tilley och visar heta scener mellan Justin och hans motspelerska, den 19-åriga modellen Cailin Russo. Det är den första officiella musikvideon från Justins #MusicMondays-serie.

2013 har visat sig vara ett otroligt framgångsrikt år för stjärnan. Från den 7 oktober släpper Justin under 10 veckor en ny låt varje måndag.  Hittills har 8 låtar släppts, och samtliga har klivit rakt in som #1 på iTunes i Sverige. Han har också vunnit priset för bästa manliga artist på årets MTV EMA’s.

Som om det inte vore nog är Justin aktuell med dokumentären BELIEVE som har premiär den 19 december i Sverige. Dokumentären är en uppföljare till Justin Bieber: Never Say Never och innehåller bilder från hans tid både på scen och backstage som leder fram till den stjärnstatus som han besitter idag!