Spray, Spraydate och Passagen

Vilse i dejtingdjungeln? Spraydates expert guidar dig rätt!

Pressmeddelande   •   Maj 10, 2012 09:40 CEST

Nu kan alla singlar få hjälp med att hitta kärleken. Dejtingsajten Spraydate har anlitat en av Sveriges mest uppskattade singel- och relationscoacher Jacqueline Joo för att svara på singlarnas frågor kring dejting, kärlek och relationer.

Under våren ges Sveriges alla singlar möjligheten att ställa sina frågor om dejting och relationer till dejtingexperten Jacqueline Joo. Inget medlemskap i dejtingsajten Spraydate krävs och ingen fråga är för stor eller liten.

”Vi får ofta frågor till redaktionen kring dejting och relationer. Frågorna rör allt från konsten att välja rätt profilfoto till hjälp med att tolka dejtens signaler” berättar Johan Axelsson chef på Spraydate. ”Jacqueline har stor erfarenhet inom ämnet och det är jättekul att kunna erbjuda hennes kloka råd till våra medlemmar” avslutar Johan.

Jacqueline Joo är utbildad coach och driver sajten Relationsproffset.se där även hennes populära dejting- och relationsblogg I date Joo ligger. Varje tisdagsmorgon hör du dessutom henne i Vakna med The Voice på 105,9. Joo jobbar som frilansjournalist och skriver om relationer för en av Sveriges största tjejtidningar - Cosmopolitan.

På frågan varför man som singel ska ta hjälp av en dejtingexpert, svarar Jacqueline Joo:

”I dag har många människor en egen frisör, PT eller jobbcoach för att bli sitt bästa jag. Men få lägger ner samma energi för att hitta det som faktiskt gör de flesta människor på jorden lyckliga – nämligen kärlek

Dejtingexperten finns på Spraydate på adressen spraydate.se/dejtingexperten

Kontakta oss gärna för mer information

Moa Jegers

PR-ansvarig Spraydate
E-post: moa.jegers@spraydate.se

Johan Axelsson

Chef Spraydate
E-post: johan.axelsson@spraydate.se

Om Spraydate

1999 föddes Spraydate, en community för singlar som vill flörta, dejta och umgås på ett lättsamt sätt. Många har hittat kärleken och fler har också funnit vänner för livet.

Idag är nätdejting vanligt och var femte svensk har någon gång provat på det. Alla typer av människor använder detta effektiva och roliga sätt att dejta och hitta sin nya partner, oavsett ålder, kön eller bostadsort. På Spraydate, som idag är en av Sveriges största nätdejtingtjänst, har vi nu ca 800 000 registrerade medlemmar.