ComAround Scandinavia AB

Vinnarna av Self Service Awards 2012

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2012 21:13 CEST

Ikväll har vinnarna för Self Service Awards 2012 presenterats på Cirkus, Kungliga Djurgården, i Stockholm. Priser har delats ut i kategorierna Årets strategiska support, Årets migrering och Årets nykomling. ComAround vill tacka alla närvarande för en trevlig kväll och vi vill särskilt tacka samtliga nominerade för ett mycket bra arbete och stort engagemang.

Self Service Awards är en årlig utmärkelse för de företag och organisationer i Sverige och Norge som lyckats bäst med att stödja och effektivisera supportarbetet med hjälp av webbaserad självbetjäning.
Vi vill gratulera vinnarna som har gjort ett utmärkt supportarbete med hjälp av webbaserad självbetjäning under det senaste året.

Se bilder från kvällen.

Film från Self Service Awards och intervju med vinnarna.

Här är vinnarna och juryns motivering:

Årets strategiska support

Juryn har utsett vinnaren i kategorin "Årets strategiska support" till en organisation som med stor entusiasm och ett strategiskt tänk har skapat ett snabbt, korrekt och miljövänligt supportupplägg som genomsyrar såväl den egna organisationen som sina samarbetspartners.
Man delar frikostigt med sig av sin kunskap och framgångsrika metoder till andra organisationer.
Kombinationen av ett effektivt samarbete och en hög användning resulterar i en enastående hög besparing per användare.

Vinnaren av Årets Strategiska Support är Volvia Försäkringar!

Årets migrering

Juryn har utsett vinnaren i kategorin "Årets migrering" för ett väl utfört migreringsarbete i samband med övergången till GroupWise.
Denna organisation använde self service helt rätt och kunde skörda frukterna i form av en bra lösningsgrad och en mycket hög användning under migreringsfasen.
Juryn vill särskilt lyfta fram den höga Return Of Investment som migreringsupplägget gav.

Vinnaren av Årets Migrering är Borlänge kommun!