Visionutveckling AB

Vision 80/20 till hela Stockholms läns landsting

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2006 11:43 CET

Nu levereras Vision 80/20 till Stockholms läns landsting, leveransen sker tillsammans med TDC Dotcom. Installationen kommer att omfatta ca 60 000 anknytningar och är en av Sveriges största växelinstallationer.

Kent Sävåsen: - När Visionutveckling levererade Vision 80/20 till AstraZeneca så var detta vår absolut största affär. Jag minns så väl när jag tecknade ned texten: ”En man eller kvinna som vinner Oscarsgalan har gjort en enastående prestation. Jag tycker att det är kul och fint att höra tacktalen som ofta är mycket känslosamma. Min tanke är att många av dom som vinner en Oscar är i grunden helt vanliga människor och ofta med en helt vanlig uppväxt men som med vilja och engagemang gjort något enastående.”

Nu har Visionutveckling gjort det igen, vår andra Oscar dessutom inom samma år, leveransen till Stockholms läns landsting är på nytt vår största affär och till alla på Visionutveckling vill jag bara utrycka ett riktigt stort tack. Ni är helt vanliga människor men som gemensamt valt att presterat det ofattbara. Vi installerade vårt första Vision 80/20 system i maj 2002. Idag fyra och ett halvt år senare har vi över 300 installationer med kunder inom alla segment allt från små till riktigt stora bolag såsom AstraZeneca, Telenor, Sahlgrenska Sjukhuset och nu SLL.