Visionutveckling AB

Visionutveckling anställer HR-chef

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 10:09 CEST

Visionutveckling anställer Helen Karlsson som HR-chef i Stockholm. Helen kommer senast från DGC One AB, ett börsnoterat IT-företag där hon arbetat som HR-ansvarig.

”I samband med tillväxt och ökat antal anställda tillsätter vi en ny HR-funktion. Våra medarbetare är den viktigaste resursen vi har. I och med den nya funktionen säkrar vi en trivsam och utvecklande arbetsplats. Vi önskar Helen varmt välkommen till Visionutveckling.”

– Tomas André, VD, Visionutveckling AB.

”Min utmaning och målsättning är att vi medarbetare på Visionutveckling tillsammans skall sträva efter att skapa Sveriges bästa arbetsplats. Jag är övertygad om att vi kommer nå vårt mål, och ser fram mot ett spännande arbete.”

- Helen Karlssson, HR-chef, Visionutveckling

För mer information kontakta:

Tomas André, VD
Visionutveckling AB
www.visionutveckling.se

E-post: tomas.andre@visionutveckling.se

Om Visionutveckling
Visionutveckling erbjuder lättanvända allt-i-ett lösningar inom data- och telekommunikation. Lösningarna levereras kundplacerade, hostade eller som KST. Produktsortimentet består av hänvisningssystem, contact center lösningar och talsvar/talstyrning. Systemen används av företag och organisationer som ställer stora krav på service, tillgänglighet och lönsamhet.

Visionutvecklings produktportfölj innefattar:

• Hänvisningssystem
  • Telefonist-, användar- och mobilklienter
  • Integrationsmoduler för kalender-, MS-OCS, CRM och AD/LDAP-integration
  • Automatiskt telefonist
  • Contact center-lösningar inbound/outbound
  • Talsvar och röstbrevlåda
  • Statistik och debitering

Visionutveckling har tagit fram telefonilösningarna som är lätta att använda, installera och administrera.Produkterna har också öppna gränssnitt, vilket betyder att det är enkelt för kunder att integrera med befintliga system.

Visionutveckling är i dag marknadsledande i Skandinavien. Företaget har 80 anställda och har kontor i Stockholm, Stenungsund, Malmö, Köpenhamn och Oslo. Den första leveransen av hänvisningssystemet och telefonistverktyget Vision 80/20 gjordes maj 2002. Idag har företaget över 900 kunder, och växer stabilt med cirka 30% per år.

För mer information om Visionutveckling, se www.visionutveckling.se