Visionutveckling AB

Visionutveckling anställer marknadsförare

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2008 15:51 CEST

Visionutveckling AB anställer Gabriella Pettersson som Marknadsförare från och med september 2008. Gabriella kommer närmast från Neoscona och Mongara där hon arbetat med marknadsföring och systemförsäljning. Tidigare har Gabriella arbetat med marknadsföring inom B2B huvudsakligen i IT-branschen under 15 år.

"För att flytta fram vår position ytterligare på marknaden, kommer vi mer fokuserat att arbeta både strategiskt och operativt med marknadsföring. Att anställa Gabriella Pettersson är ett led i detta arbete. "
- Tim Hansen, Marknads- och försäljningschef Visionutveckling AB.

"Visionutveckling befinner sig i en spännande fas just nu med goda förutsättningar för att arbeta framgångsrikt med marknadsföring. Jag ser fram mot ett utvecklande och roligt arbete, där jag kan dra nytta av min erfarenhet sedan tidigare. "
- Gabriella Pettersson, Marknadsförare Visionutveckling AB.

Om Visionutveckling
Visionutveckling erbjuder lättanvända allt-i-ett lösningar inom data- och telefonikommunikation. Produktsortimentet består av talsvar/talstyrning, hänvisningssystem och contact center lösningar. Dessa används av företag och organisationer som ställer stora krav på service, tillgänglighet och lönsamhet.

Visionutveckling är i dag marknadsledande i Skandinavien med och kontor i Stockholm, Stenungsund och Malmö samt medarbetare på andra orter i Sverige. Företaget finns även representerat i Danmark och Norge.

Den första leveransen av hänvisningssystemet och telefonistverktyget Vision 80/20 gjordes maj 2002. Sex år senare har företaget över 900 kunder och växer stabilt med ca 30% per år.

För mer information kontakta:

Tim Hansen, Marknads- och försäljningschef
Visionutveckling AB