ProQure | Entrémattor & Mattservice

Vit jul i Skåne, gröna siffror för entrémattor

Pressmeddelande   •   Jan 11, 2010 09:45 CET

En vitjul i Skåne hade många inte förväntat sig. Marken var snötäckt och snön lyste upp Malmö och grannkommunerna precis innan och under julhelgen.

Samtidigt hade vi på ProQure fått uppleva ökade förfrågninar och akut efterfråga på våra entrémattor och mattservice på grund av den gråa slasken som folk tog med sig in i lokaler. Många av butikschefer och kontorsansvariga ville omedelbart ha entrémattor för att kunne ge ett professionellt bemötande redan vid entrén. En smutsig och ofräsch entré avskräckte vissa kunder och gäster att komma in i lokalen. "Vi ville undvika halkincidenter i butiken. Entrémattorna håller golvet torrt." berättar även Anna Andersson på Åhléns City i Malmö.

Vi ställde frågan varför de valt oss och velat ha oss som samarbetspartner för service av deras entrémattor. De gemensamma nämnaren är bättre pris, snabbhet och flexibilitet - precis vad vår affärsidé går ut på.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter

___________________

För mer information, kontakta:

Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef
Direkt: +46 40 20 5262
Mobil: +46 702 55 0509

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.