Vixdar

VIXDAR erbjuder nu “Betala för rankning” Sökmotoroptimerings tjänster

Pressmeddelande   •   Nov 13, 2010 00:32 CET

VIXDAR är ett litet men snabbt växande företag från Kalmar, som fokuserar på marknadsföring på internet. VIXDAR har précis lanserat “betala för rankning” för seo tjänster.  Denna lansering kommer att förse klienter med en förbättrad återbäring av deras investeringar. De kommer endast att betala när de ser deras nyckelord i topplaceringar på sökmotorer.

Metoden är enkel, genom servicen “betala för rankning kommer klienten att välja ut fem till tio nyckelord och efter kontraktet är påskrivet kan vi börja arbeta. Klienten behöver inte betala något förrän deras nyckelord börjar komma upp i top tio på sökmotorerna.

Vi gör inga genvägar utan använder oss utav Whitehat tekniken. Denna teknik ger oss en stabil ranking på våra sökord och vi åstadkommer detta genom etiskt korrekta vägar. Vi ger våra klienter uppdateringar och rapporter varje vecka så de kan följa våra framsteg.

Innan vi påbörjar “betala för rankning” får ni gärna kontakta kontakta våra klienter personligen och se vilken ranking vi har åstadkommit för dem. Ni kan se på vår hemsida vilka klienter vi har och öven deras kontaktinformation. De flesta av våra klienter är ledande inom näringslivet och genom att kontakta dem kan ni få en bättre idé av våra kunskaper inom sökmotoroptimering.

Målet med betala för ranking är att det är tydligt för våra klienter och att det levererar seo tjänster som verkligen gör stor skillnad för ens företag.

Om VIXDAR

VIXDAR är ett internetmarknadsföring företag och är baserat i Kalmar. Vårt mål är att öka antalet kunder till ert företag online.

Vi har ett otroligt duktigt seo team med över fem års erfarenhet. Vi jobbar med några av de ledande företag i de mest konkurrenskraftiga nicherna online.

För mer information besök oss på http://www.vixdar.se

Eller mejla oss på : info@vixdar.se

Eller ring oss på tel:  0736450123