Vixdar

Pressmeddelande   •   Jul 15, 2009 18:35 CEST

VIXDARS officialla annons.
VIXDAR arbetar med Internetmarknadsföring via Sökmotoroptimering
, social media optimering, Pay-per-click och webb utveckling. Hitta mer info på www.vixdar.se

VIXDAR Kalmar: Vixdar gör Internetmarknadsföring via Sökmotoroptimisering, social media optimering och pay-per click. De garanterar för att hålla dig bland topp 10 på Google eller andra sökmotor mot din bransch sökord. Kolla www.vixdar.se/seoServices.html för mer information.

Det är inte räcker att bara ha en dyr och vacker hemsida om det är osynlig på internet eller på sökmotor t.ex. Google. Alla använder använder sökmotor att hitta någonting.  Sökmotoroptimisering blir mycket viktigt då. Internetmarknadsföring via Pay-per click eller sökmotorer är den mest påverkare och modern teknik för att marknadsföra dina produkter och tjänster genom internet.

Vixdar har stolthet över att vara direkta, snabba, kundorientering och att ha lägre priser. Välje tjänst, besluta din budget och ring till oss. Vi kommar att hjälpa dig inom 24 timmar.

VIXDAR är ett snabbt växande företag i sydöstra Sverige. Startade i 2008, Vixdar har mer än 30 kunder med 99% av kunderna behålla rang. De har lanserat sina tjänster i Sverige och målinriktat för att hjälpa unga företagerna att bli mer synligt på internat och växa fort.
För mer information: www.vixdar.se