Voddler

Voddlers present på Alla Hjärtans Dag: gratis barnfilmer!

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2011 07:30 CET

Voddlers present på Alla Hjärtans Dag: gratis barnfilmer!

Idag, under Alla Hjärtans Dag, bjuder filmtjänsten Voddler alla sina kunder på… barnfilmer. Ett urval barnfilmer, som vanligtvis är betalfilmer, är gratis för alla som vill se dem under hela dagen. En möjlighet för mamma och pappa att få lite mer tid för varandra i vardagslivet.

-          Vi vet att det i många familjer kan det vara svårt att hitta tid för kärleken att blomma bland alla störningsmoment. Så en dag som denna vill vi hjälpa till att ge förutsättningar för lite lugn och ro för hela familjen. Vi har valt ett knippe filmer som glädjer barnen och skapar lite lugn och ro för mamma och pappa, säger Anders Sjöman, kommunikationschef på Voddler.

För de som vill se barnfilmerna är det bara att sätta på Voddler på datorn och börja titta.  Många ”voddlare” har även kopplat sin dator till TVn och får på sätt upp Voddler på helskärm för hela vardagsrummet.

Voddlers ”Alla Hjärtans Dag”-special är här: http://www.voddler.com/promo/view/valentines_special/

Voddler har idag över 3 500 titlar i sin katalog, såväl filmer som TV-serier och dokumentärer, som kommer från både internationella och inhemska filmbolag. Över 80% av titlarna på Voddler är annonsfinansierade och därmed gratis för kunden.

För mer information

Founded in 2005, Voddler is located in Stockholm, Sweden. Voddler’s mission is to offer a premium video service for users, advertisers and content owners. Voddler brings together premium content from leading content companies including Walt Disney, Dreamworks, Paramount, Warner Bros., Touchstone Pictures, Metro Goldwyn Mayer, New Line Home Entertainment, Columbia Pictures, HBO Home Video, Miramax, Buena Vista, Sony Pictures, Castle Rock Entertainment, Turner Entertainment, Sandrew Metronome, Atlantic Pictures, Scanbox, Noble Entertainment, PAN Vision, Nonstop Media, TVF, FilmFactory and BBC Worldwide.