VoiceCorp AB

VoiceCorp får Bona Postulata priset 2010

Pressmeddelande   •   Feb 08, 2010 09:24 CET

Bona Postulata-priset är ett lokalt näringslivspris som vill uppmuntra Uppländska företag med stark tillväxtpotential. Bakom priset står 15 välkända företag och näringslivsorganisationer i länet som på det här sättet vill bidra till att företag med goda förutsättningar att utvecklas får den uppmärksamhet och draghjälp de förtjänar.

Vi på VoiceCorp ser det som en stor ära att vara en av de tio företag som blev utvalda i år. Och vi tackar Advokatbyrån Lindahl och Öhrlings PriceWaterhouseCooper för utmärkelsen.

Vi ser fram emot det företagarseminarium som alla pristagare får delta i, samt deltagandet i det exklusiva nätverket kring affärs- och företagsutveckling.

Läs mer om priset på www.bonapostulata.se

VoiceCorp är det ledande Software as a Service-företaget för talsättning i realtid av textinnehåll på webbplatser och i RSS-flöden – på upp till 20 språk. VoiceCorp har många kunder inom både privat och offentlig sektor världen över med flera miljoner användare per månad.

VoiceCorp har många webbaserade text-till-tal-lösningar för webbplatser, RSS-flöden, online-kampanjer, nyhetsbrev och e-post. Talet levereras till stationära datorer och bärbara enheter som mp3-spelare, smartphones, iPhones och hand-datorer.