Amvina AB

Walltastic - nya tapeter för alla barn

Pressmeddelande   •   Jun 22, 2011 09:12 CEST

Inför sommaren kommer nu flera nya roliga tapetmotiv från Walltastic! Walltastic har både egna motiv och motiv från mer kända figuror. Nytt för sommaren är att Walltastic nu även finns som Byggare Bob, Barbie, Angelina och flera andra.

• Angelina Ballerina
• Barbie
• Byggare Bob
• Chuggington
• Postis Per
• My Little Pony
• ...många fler motiv finns på www.amvina.se/walltastic

Varje tapet består av 12 våder som sätts upp med vanligt tapetklister. Hela tapeten mäter ca 243x300cm och kan kantskäras för att passa en mindre vägg. Walltastic säljs i färg- och tapetbutiker samt i vissa leksaksbutiker.

Ca pris: 699-998 kr

För ytterligare information eller bilder, kontakta Ruby Planberg, marknadschef på Amvina AB, tel 08-732 88 50 eller ruby.planberg@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/walltastic
(produktbilderna är klickbara och kan laddas ned).

Walltastic säljs och distribueras till återförsäljare i Sverige och Danmark av Amvina AB.
Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som distribuerar baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Lodger, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop, Sunshine Kids och Walltastic.