Björn Axén

Wavemaker Professional

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2009 11:47 CET

Björn Axén och OBH Nordica lanserar Wave Maker Professional

Hur vågad vill du vara idag?

Med nya Wave Maker Professional behöver du endast ett stylingverktyg för att nå flera olika resultat. Vill du ha ett glamouröst Hollywood vågsvall, Boho Chic vågor à la Mary-Kate och Ashely Olsen / systrarna eller kanske lite vildare lekfulla Rock Chicvågor? Med ett par enkela grepp är det nu möjligt!

Wave Makern är utrustad med en keramisk beläggning för ökad glans och skonsam behandling för ditt hår. Tången tar endast 60 sekunder att värma upp till högsta effekt.

För ökad säkerhet lyser en indikatorlampa när vågtången är påslagen så du tydligt ser att den är varm. Dessutom är Wave Makern utrustad med en vridbar sladd som är 2,8 meter lång för att underlätta din styling och göra det så smidigt som möjligt för dig att uppnå ett perfekt resultat.

Rekommenderat konsumentpris är 795 kr.

Färg: Lila

Björn Axén Tools finns att hitta i de flesta Åhléns och Kicks varuhus, stormarknader, el- och järnfackhandel, webshoppar samt hos utvalda frisörsalonger.

BJÖRN AXÉN

Björn Axén är ett av Sveriges största frisörföretag och driver idag5 salonger under två olika salongskoncept - BJÖRN AXÉN Hairdressers och URBAN by Björn Axén.,med en hårvårds och styling-serie knuten till respektive koncept.I ett samarbete med OBH Nordica har deen serievärmeverktyg BJÖRN AXÉN TOOLS och dedriver även en 2-årig frisörutbildning BJÖRN AXÉN ACADEMY. Koncernenhar 66 årsanställda, omsätter drygt 60 milj. kr och är sedan 1984 kunglig hovleverantör.