Roomly AB

WDC Media släpper sin hemsida

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2010 11:38 CET

Web Design Consulting Sweden arbetar med att utveckla och designa hemsidor åt främst mindre företag, men man kan även finna större aktörer och privatpersoner i portföljen.

Idag släpper WDC Sweden sin egna hemsida på Internet. Hemsidans syfte är att enkelt och effektivt kunna nå ut med information om företaget. Förutom information kan besökarna även se olika kundcases och få kontakt med bolaget.

Igår gick ägare Sebastian Plengiér Ehrnfelt även ut med att berätta att WDC kommer att införa ett samarbete under 2010 med företaget Plengier & CO .

" Det känns kul att inleda året med en lansering av en så pass snygg sida som vi nu har. Hemsidans huvudsyfte är att besökare effektivt ska kunna ta del av vår information samt se de olika kunder vi arbetat med. Vi tror att 2010 kommer bli ett bra år för oss. Under finanskrisen blev många utan jobb och bestämde sig för att starta sitt egna bolag. Majoriteten av dessa bolag var internet butiker och e-tjänsteföretag. Detta är naturligtvis bra för oss och alla andra webbyrårer i Sverige. "

- Sebastian Plengiér Ehrnfelt, Ägare av WDC Sweden