Lyxiga Sexleksaker

We-Vibe 4 - Nu ännu bättre som parleksak

Pressmeddelande   •   Dec 04, 2013 12:03 CET

I samråd med sexologer, forskare och kunder har Standard Innovation, som utvecklar We-Vibe, gjort den mest avancerade We-Vibe hittills.

We-Vibe är utformad för att ge alla par en gemensam sexleksak som stimulerar båda under kärleksakten. För kvinnans del stimuleras både g-punkten och klitoris samtidigt, medans mannen får ta del av vibrationerna. En av nyheterna med We-Vibe 4 är dess optimala ergonomi, speciellt utformad för att bättre krama om henne, vilket ger den optimal passform och maximerar stimuleringen av g-punkten. Dess silkeslena yta av medicinskt silikon garanterar också bättre känsla och minskad friktion mot huden.

We-Vibe 4 är även helt vattentät (ej fjärrkontrollen) vilket underlättar rengöring, men kan även användas för spännande lekar i badet eller duschen. Man styr We-Vibe med en knapp på ovansidan av klitorisvibratorn och kan där lätt byta mellan dem sex vibrationslägena. Med större räckvidd har den medföljande fjärrkontrollen enkla knappar där man justera programmen på ett enkelt och smidigt sätt.

Nya We-Vibe 4 finns nu för omgående leverans i Sverige.

Lyxiga Sexleksaker säljer sexleksaker inom Sverige till privatpersoner. Fri frakt i diskreta paket gör att vi på kort tid blivit ett självklart val för många.