DreamRooms Handelsbolag

Webbhotellet theCloudhost har öppnat!

Pressmeddelande   •   Sep 23, 2010 21:53 CEST

Idag har vi öppnat det nya webbhotellet theCloudhost.

Vår affärsidé är att erbjuda webbhotell och domännamn till i första hand privatpersoner, föreningar och mindre företag, och det till riktigt bra priser. Webbhotellet erbjuder hög funktionalitet och stabilitet, personlig service.

Gästfrihet och omtanke om våra kunder är ledord i vårt företag, och det avspeglas i vår personliga och manuella kundtjänst/support. Genom att vi sköter vår kundtjänst och support genom vårt ärendehanteringssystem och via e-post enbart, så kan vi hålla nere kostnaderna och kan då erbjuda dig förmånligare pris på vårt webbhotell. Väljer du att kontakta oss i något ärende, garanterar vi att du får återkoppling inom 24 timmar.

En ytterligare anledning till att vi kan hålla de låga priser vi gör, beror på att vi hyr hårdvaran i form av servrar, programvara och nätverksutrustning av HostDime.
HostDime är ett engelskt hostingföretag, och de har sin utrustning placerad hos Blue Square datacenter i Berkshire och Milton Keynes, cirka tre mil utanför London.

Adressen till theCloudhost är http://thecloudhost.se