Webbsporten AB

Webbsporten.se - Nu mobilt

Pressmeddelande   •   Jul 06, 2012 10:50 CEST

Webbsporten startades i april 2009. Den initiala tanken var att utmana etablerade sportmedia med noll kronor i marknadsföringsbudget. Våra egna mål och förväntningar överträffades redan inom en månad, vilket sporrade oss att utveckla idén vidare. Under hösten 2010 bildades aktiebolaget Webbsporten.

Under juni-månad hade Webbsporten.se 45 000 unika besökare, vilka vi tror kommer uppskatta och hitta till den mobila siten. Inom Webbsportens väggar finns personer med stor erfarenhet från digital marknadsföring. Via digitala kanaler har vi byggt vårt varumärke – därför kan vi erbjuda ditt företag expertis och kreativa kampanjer. Tillsammans skapar vi relevanta kampanjer som når ut till just er målgrupp.

Nu tar Sveriges snabbast växande sportsida steget till världens snabbast växande surfplattform – Webbsporten.se blir mobilt.

I juli lanserades det mobila webbsporten, du når sidan på m.webbsporten.se i din mobil, full bevakning precis som i en vanlig webbläsare.

Webbsporten bevakar allt inom sportvärlden med fokus på fotbollhockey ochtennis. Vi satsar även på att ha flera intressant sportbloggare och du som skribent är välkommen att visa ditt intresse för att bli en del av oss.
Ditt företag kan annonsera via webbsporten.se såväl på vår vanliga site som på den mobila.

Mikael Olsson, VD
mikael.olsson@webbsporten.se