Rabatt.se

Webbutikernas julkalendrar finns hos rabatt.se

Pressmeddelande   •   Dec 04, 2009 15:32 CET

Webbutikerna har bråda tider inför julen, då omsättningen mångfaldigas av alla som vill ge klappar till familj och vänner. Samtidigt är konkurrensen mellan butikerna stor, och det gäller att profilera sig och sina produkter. Många webbutiker väljer som en extra bonus till sina kunder att skapa särskilda erbjudanden eller tävlingar genom en julkalender. En del webbutiker skapar julkalendrar fyllda med dagskorta reakampanjer och extra förmånliga erbjudanden för dagen. Andra väljer att fylla sina kalendrar med tävlingar med fina priser. Som forum för julkalendrarna använder många webbutiker de sociala nätverken Twitter eller Facebook, men kan också ligga som en egen undersida i webbutiken.

Den webbaserade gratistjänsten rabatt.se har som vision att samla alla landets ledande webbutikers extra förmåner för nya och gamla kunder. Vi erbjuder idag aktuella och förmånliga rabattkoder och kampanjer från över 350 av Sveriges främsta webbutiker. Vi ser julkalendrarna som ännu ett led i utvecklingen av förmåner för nya och gamla kunder i webbutikerna. Därför satsar vi på rabatt.se särskilt att synliggöra och förmedla dessa julkalendrar inför den stundande julhandeln. Oavsett om de innehåller en tävling eller extrapriser, kan julkalendrarnas innehåll spara pengar vid inköp på webben. Rabatt.se har sedan tidigare även en satsning på de extra förmånliga julerbjudanden som finns i butikerna inför julen.

I många andra länder har rabattkoder och kampanjer såsom julkalendrar redan blivit viktiga för många  kunder som shoppar på webben. I Sverige börjar samma trend ta fart. Alla vill vi känna oss utvalda och varför betala mer än vad som behövs? Vi är övertygade om att fördelaktiga rabattkoder och kampanjkoder kommer därför att bli en stor del av shoppingen på webben framöver. Det gäller inte minst inför julen, då stora summor går till julklappar och julstök. Rabatt.se kan erbjuda en heltäckande tjänst med de största webbutikerna redan samlade under ett och samma tak, och ligger därmed i framkant på denna utveckling.

För mer information kontakta:

Media Kontaktinformation
Namn: Scott Robertson
Webbsida: www.rabatt.se
Email: scott.robertson @ rabatt.se
Adress: Järnvägen 9, 246 36 Löddeköpinge,
Land: Sverige

Den webbaserade gratistjänsten rabatt.se samlar förmånliga och genuina rabattkoder från över 350 av Sveriges främsta webbutiker. För tjänstens användare betyder det billigare och bättre köpvillkor i butikerna.