ACG Nyström AB

WebPDM seminarium hos ACG Nyström

Pressmeddelande   •   Jan 25, 2010 12:52 CET

Torsdagen den 28 januari, 2010 mellan kl 10.00 och 14.00 hälsar ACG Nyström alla användare av Gerber/WebPDM välkomna till ett kostnadsfritt seminarium hos oss.

Vi kommer att berätta om ACG Nyström, Gerber Technology och köpet av Yunique Solutions, WebPDM v.6 och Workflowsystemet WebView v.6, framtida WebPDM-versioner och olika typer av licenser, exempel från andra WebPDM-användare.

Från Gerber Technology kommer Bill Brewster, vice-president Marketing och Product Development, Gerber USA, Darioush Nikpour, ansvarig för demonstrationer och försäljning, Yunique Associate USA, Oldrich Matela, Nordic Region Sales Manager, Gerber Europe, Thierry Cusanno, PLM Sales Manager, Gerber Europe.

Under seminariet bjuder vi på kaffe med tilltugg samt en lätt lunch. Vi hoppas att alla användare utnyttjar tillfället att se in i framtiden med Gerber/WebPDM och framför allt passar på att träffa andra användare och utbyta erfarenheter.

ACG Nyström är den kompletta leverantören inom brodyr, sömnad/textil, tillskärning/konstruktion och teknisk textil. Både privatkunder och företagskunder är välkomna till oss för leverans av allt från nålar till avancerade helhetslösningar samt utbildning och support.