Websolution AB

Websolution bjuder företag på ”Drop-in”, med fri support och fika

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2012 11:26 CEST

Träffarna är helt förutsättningslösa och utan köptvång.

Vad vi kommer prata om är inte förutbestämt, är det något du undrar över är du naturligtvis välkommen att ta med dig frågan, vi skall göra vårt bästa för att ge dig ett bra och användbart svar.

Ta gärna med dig frågor kring Webb, Appar, Sociala medier, eller annat så låter vi det styra samtalet. Har du ingen given fråga så gör det inget, vi ser fram emot en trevlig stund tillsammans.

I höst erbjuder vi drop-in på följande tider. Välj ett tillfälle som passar dig och kom!

• 6/9, 10.00-12.00
• 20/9, 14.00-16.00
• 4/10, 10.00-12.00
• 25/10, 14.00-16.00
• 15/11, 10.00-12.00

Websolution, erfarna experter som gärna delar med sig av sina erfarenheter

Websolution i Skara, en modern webbyrå med drygt 13 års erfarenhet av webbranschen. ”- Vi besitter massor av kunskap, som vi gärna delar med oss utav”, säger grundaren och ägaren Andréas Polzer.

”- I vårt arbete är det mesta digitalt, så även många kontakter, detta gör att vi allt mer uppskattar träffar i den verkliga, fysiska verkligheten.” säger Andréas.

* * *

Vi är övertygade om att alla företag, oavsett storlek, bransch eller inriktning, behöver en trygg och kompetent partner inom webbområdet. Som en av landets äldsta renodlade webbyråer har vi både kompetens och erfarenhet att hjälpa dig med ditt företags behov. Med fler än 13 år i webbranschen har vi massor av kunskap som vi gärna delar med oss utav. Vi bygger i modern kod, html5, och vi är säkra på att ditt nästa app- eller webbprojekt kommer passa oss perfekt.

Websolution AB är en välrenomerad webbyrå på Skaraslätten. Verksamheten är inriktad på Webb- och App-utveckling, Rådgivning och Utbildning. Samtliga verksamhetsområden utgår från ett företags- och Internetperspektiv.

Kunderna finns runt om i landet, dock är merparten av dem i Västra Götaland, med fokus i gamla Skaraborg. Kommuner, landsting, regioner och företag ingår i kundportföljen.