Petit Hotel AB

Westerby Gård Suomessa - Petit Hotelin uusi jäsen

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2010 09:52 CET

Inkoossa, meren äärellä noin 45 minuutin matkan päässä Helsingin keskustasta länteen, löydät Westerby Gårdin. Maatila mainitaan historiankirjoissa jo 1500-luvulla ja on ollut suvun omistuksessa kohta 400 vuotta. Kunnioituksella ja ylpeydellä omistajat Gunilla Wikström ja Jeanette Bäckström jatkavat perinnettä.

Maatilan ympäristö on kuin otettu Vaahteramäen Eemelistä kun taas sisustusta on innoittanut Wreta Gestgiveri Ruotsissa. Rauhallista tunnelmaa huokuava kartanohotelli tarjoaa majoitusta kymmenessä, yksilöllisesti sisustetussa huoneessa.

- Ravintolamme tarjoaa korkealaatuista, paikallisista raaka-aineista, valmistettua ruokaa idyllisessä maalaismiljöössä kaakeliuunineen ja korkeine huoneineen, sanoo Jeanette ja lisää, että maalaiskeittiö on koko talo sydän! Jeanette kertoo mielellään lisää puh. +358 9 295 2589.

För mer information om Petit Hotel kontakta gärna Leena Höbinger på Petit Hotel, tel. +46 225-412 60, +46 70-214 17 06, leena@petithotel.se

Petit Hotel, som också är medlem i Pleasant Hotels Europe, finns idag på 31 platser i Sverige från Buustamons Fjällgård i Åre i norr till Vendels Ale Stenar i söder. Hotellen är familjeägda och lämpade för såväl privata gäster som för konferenser. Gemensamt för hotellen är att de har god service, hög komfort och ett utmärkt kök. Petit Hotel Pearl ingår i kedjan med 7 härliga ställen utanför Sverige.

Bilder och pressinformation finns på http://www.petithotel.eu/press_room/press.html