Tura Scandinavia AB

WHITE DIAMONDS LANSERAR NY KOLLEKTION

Pressmeddelande   •   Okt 23, 2012 10:00 CEST

White Diamonds har nu lanserat en serie skal till iPhone 5 i flera olika modeller och färgsättningar. På samtliga återfinns Swarowski kristaller och White Diamonds samarbetar med internationella artister och designers för att skapa unika och tilltalande motiv. I sortimentet återfinns skal till iPhone 4och 5 samt Samsung Galaxy S2 och S3 men även kristall Pins till 3.5 uttaget samt displayskydd med glittrande yta. Till iPhone 5 lanseras nu 28 olika skal. White Diamonds marknadsförs i Norden av Tura Scandinavia AB och alla skal finns för beställning nu.

Facebook: Tura Scandinavia

För mer information – kontakta Brand Manager Lucas Seglert, Tura Scandinavia AB
Mobiltelefon: 0733-51 52 99 ▪ E-post: lucas.seglert@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Företaget grundades i Göteborg 1976 och bedriver idag verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö, Sverige. Totalt arbetar 135 personer på Tura Scandinavia AB som omsätter strax under en miljard svenska kronor. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare.