Wise Group

Wise Group växer i Öresundsregionen

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2006 10:19 CET

Wise Group stärker sin närvaro i södra Sverige med ett kontor i Malmö. Kontoret kommer att erbjuda konsult- och webbtjänster till företag i hela Öresundsregionen.

”Vi ser stor tillväxtpotential i Öresundsregionen och stärker därför vår närvaro i södra Sverige med ett nytt kontor i Malmö”, säger VD Marika Philipson. Wise Group är Sveriges ledande leverantör av HR-tjänster. Företaget har sedan tidigare ett kontor i Helsingborg. Det nya Malmökontoret kommer att arbeta med hela Wise tjänsteutbud som omfattar allt från standardiserade och kundanpassade tjänster som levereras via Internet till rekrytering och karriärcoachning samt rådgivning och utbildningar.

För ytterligare information kontakta:
Marika Philipson, VD Wise Group AB
tel: 08-555 290 03
e-post: marika.philipson@wise.se

Wise Group erbjuder kvalitativ rådgivning och innovativa lösningar som förenklar, effektiviserar och utvecklar det praktiska och strategiska HR-arbetet. Wise (WISE) är noterat på den Nordiska Börsen, Small Cap. Företaget har kontor i Stockholm, Helsingborg och Malmö.