Wise Naturkosmetik AB

Wise laddar inför hösten med många spännande nyheter

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2012 14:37 CEST

Vad gäller nya produkter i höst kommer vi att lansera ett night balm och fuktserum i WISE Röda serie och i WISE Man serien lanserar vi ett aftershave balm och rengöring.

Fuktserumet är just nu på test i WISE Produktråd inför lanseringen senare i höst.

"Det känns väldigt spännande att vi har så många nya produkter på gång – ett resultat av en ökande efterfrågan på våra produkter. Det känns extra roligt att vi snart kommer att ha en komplett Mansserie – bland killarna ser vi definitivt en ökad efterfrågan på våra ekologiska hudvårdsprodukter ",

kommenterar Gunilla Brunell, grundare och VD, WISE Naturkosmetik.

I höst kommer vi även att lansera vår nya webshop, med bland annat ny layout, som göra det lättare för våra återförsäljare och kunder att handla på nätet. Efterfrågan på våra produkter i webshopen ökar konstant, vilket gör att vi nu tar nästa steg för att ge våra kunder en bättre service på nätet.

Kultur är en viktig del i vårt arbete på WISE – därför är vi väldigt stolta att delta som samarbetspartner till artisten Hanna Lindblads turné "Showgirl" i Östergötland under oktober månad. Turnén kommer att stödja Cancerfondens arbete genom Rosa Bandet kampanjen – en viktig insats för kvinnors hälsa tycker vi på WISE. Turnén gör 7 stopp runtom i Östergötland med start i Gusum - Folkets Hus den 6 oktober och avslutas i Motala med final på Convention Centre den 26 oktober.

Titta in på www.hannalindblad.se

WISE ekologiska hudvårdsprodukter bygger på en lång tradition och kunskap om den betydelse läkande medicinalväxter, stärkande örter, vegetabiliska fetter, lera och alger har för vårt välmående. Vår filosofi är att använda aktiva ingredienser från växtriket, istället för ämnen som är framställda på kemisk väg. WISE produkter är tillverkade i Sverige och speciellt anpassade till det nordiska klimatet.