Wundies AB

Wundies hos apotea.se!

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2016 07:29 CET

Wundies fortsätter att knyta nya återförsäljare till sitt varumärke och senast ut är det starkt växande nätapoteket apotea.se

- Vi är både stolta och väldigt glada över detta samarbete som ger Wundies fantastiska möjligheter att nå ut till en bred marknad och nå nya kunder över hela Sverige, säger Lotta Williams, VD för Wundies AB. Vi vet att kunden redan handlar sina inkontinenshjälpmedel hos apoteken och det är fint att vi finns med i utbudet som ny, modern produkt jämte de traditionella varumärken som förknippas med inkontinens. Det känns härligt att se en framåt organisation som tar ett modernt grepp kring problemet inkontinens och visar att ett litet varumärken kan ta plats.

Wundies är en revolutionerande nyhet för kvinnor som lider av lätt inkontinens. En snygg och trygg trosa med ett diskret inbyggt trosskydd med unika egenskaper. Trosan är tillverkad i en skön mikrofiber med elastan och tvättbar minst 100 ggr utan att förlora sina form eller funktion. Vår vision är att förenkla vardagen för kvinnor med lätt inkontinens . Sedan november 2015 finns även en herrkalsong med samma trygga lösning för män. Wundies är framtagen i samarbete med Smart Textiles vid Högskolan i Borås och är också ett Inkubatorbolag i regionen.

Wundies - Everyday relief!