Wundies AB

Wundies hos Babyland!

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 09:21 CET

Gravid eller har du just fött barn? Nu finns Wundies hos Babyland! Vi är väldigt glada över detta samarbetet och ser mycket positivt på att just kvinnor som befinner sig i ett härligt men påfrestande livsskede får kännedom om våra produkter. I synnerhet vår modell Wundies Mama som är speciellt framtagen för att underlätta under graviditet då inkontinens drabbar många. Mama är tillverkad i samma sköna kvalitet men är formgiven för att magen skall få plats. Givetvis har den exakt samma trygga, diskreta funktion med sitt inbyggda skydd. Shoppa på http://www.babyland.se/wundies

Wundies är en revolutionerande nyhet för kvinnor som lider av lätt inkontinens. En snygg och trygg trosa med ett diskret inbyggt trosskydd med unika egenskaper. Trosan är tillverkad i en skön mikrofiber med elastan och tvättbar minst 100 ggr utan att förlora sina form eller funktion. Vår vision är att förenkla vardagen för kvinnor med lätt inkontinens . Sedan november 2015 finns även en herrkalsong med samma trygga lösning för män. Wundies är framtagen i samarbete med Smart Textiles vid Högskolan i Borås och är också ett Inkubatorbolag i regionen.
Wundies - Everyday relief!