Wundies AB

Wundies registrerade i hela EU!

Pressmeddelande   •   Dec 11, 2015 08:21 CET

Vi är väldigt glada över att ha namnskyddet klart för Wundies i hela EU, säger Lotta Williams, VD på Wundies AB. Vi börjar synas i olika sammanhang och vår webbshop fungerar som en bra informationssida jämte att vara en av våra säljkanaler. Att vi nu finns hos bra återförsäljare är en härlig känsla och inom kort hoppas vi komma in på fler relevanta ställen. Wundies skall finnas som ett naturligt och självklart val där kunden söker produkter för inkontinens. Många vill komma bort från engångsprodukter men vet inte om att det finns en snygg, trygg tvättbar lösning som är både diskret och väldigt bekväm. Inkontinens är ett stort vardagligt problem och vi har attraktiva produkter som ger trygghet och samtidigt tillåter ett aktivt liv för både kvinnor och män. Fler spännande produkter är på gång och vi siktar på att ha ett utökat sortiment under 2016.

Wundies är en revolutionerande nyhet för kvinnor som lider av lätt inkontinens. En snygg och trygg trosa med ett diskret inbyggt trosskydd med unika egenskaper. Trosan är tillverkad i en skön mikrofiber med elastan och tvättbar minst 100 ggr utan att förlora sina form eller funktion. Vår vision är att förenkla vardagen för kvinnor med lätt inkontinens. Nu finns även Wundies Men - en kalsong med samma unika egenskaper. Prova du med! Everyday relief!

Se våra återförsäljare på www.wundies.se