Alten

XDIN DELAR UT TENTA-KIT PÅ CHALMERS

Pressmeddelande   •   Okt 21, 2010 17:25 CEST

Magnus Pettersson, studentansvarig på Xdin, redo att dela ut tenta-kit

För två år sedan började vi dela ut tenta-kit på Chalmers under tentaperioderna.

Xdins tenta-kit har sedan dess blivit ett välkänt begrepp och ett bra sätt för oss att hålla en nära kontakt med studenter. I dag fanns vi återigen på plats och delade ut fina Xdin-påsar. I påsarna finns bl.a godis, frukt och dricka som ger lite extra energi att klara tentan. Vi kommer dela ut tenta-kit även imorgon fredag 22 oktober. Då hittar du oss i maskinhuset.

Xdin utvecklar och levererar kompetens för världsledande företag genom engagerade teknikkonsulter och IT-konsulter. Våra huvudverksamheter är mekanikutveckling, beräkning och simulering, elektronik- och mjukvaruutveckling, IT- och systemutveckling, PLM, teknikinformation och utbildning. Våra kunder finns främst inom energi, verkstad, telekom, flyg & försvar, olja & gas, medicinteknik samt fordonsindustrin. Vi är ett av Sveriges snabbast växande teknik- och IT-konsultföretag med över 650 medarbetare. Kontoren finns i Göteborg, Stockholm, Trollhättan, Helsingborg och Virginia Beach i USA.