DocuPartner AB

Xerox Phaser 6700 färglaserskrivare

Pressmeddelande  •  2011-10-18 15:06 CEST

Xerox färglaser Phaser® 6700 ökar din arbetsgrupps produktivitet och ger dig tid att fokusera på ditt företags kärnverksamhet.

Med en kombination av bildkvalitet och utskriftshastighet tar Xerox Phaser 6700 ditt företag till nya höjder av volym och effektivitet. Xerox levererar nu de fördelar med kvalitet, färgåtergivning och användarvänlighet som krävs för att möta dagens hektiska verksamhetrskrav. Allt med Xerox välkända tillförlitlighet.

• Äkta 2400 x 1200 dpi
  • Utskriftshastighet upp till 45 sidor per minut
  • Colour By Words: intuitiv färgkorrigering
  • PANTONE®-godkända simuleringar av solida färger
  • Äkta Adobe® PostScript® 3™
  • Smart Trays – pappersmagasin som visar tillgängliga typer av material och storlekar vid utskrift
  • Banbrytande säkerhet med 256-bitars kryptering, inbyggt stöd för IPv6, IPsec, säker HTTPS och mer
  • EA-toner som levererar lysande resultat med lyster även på vanligt papper
  • Överskådlig färgpekskärm med inbyggda hjälpfunktioner i videoformat.
  • CentreWare® Internet Services skrivarhantering
  • Månatlig utskriftsvolym upp till 120 000 sidor

DocuPartner erbjuder helhetslösningar inom dokument- och utskriftshantering, kontorsmaskiner, kopiatorer, kontorsmaterial och service. Vi har en tydlig miljöprofil och är certifierade enligt miljöledningssystemet ISO 14001. Vi strävar hela tiden efter att erbjuda de mest miljövänliga produkterna och lösningarna som finns tillgängliga på marknaden.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom