Yogiboost

Yogiboost kör mot strömmen och öppnar på gågatan i Malmö city!

Pressmeddelande   •   Maj 16, 2014 14:59 CEST

Det har varit mycket negativa skriverier om utvecklingen i Malmös stadskärna, att handeln går dåligt och håller på att dö ut. Därför är det viktigt att företagare, fastighetsägare och Malmö kommun bidrar med nya koncept och bra infrastruktur som tilltalar många människor. En levande stadskärna är bra för alla parter, det ökar handeln, turismen och skapar fler arbetstillfällen.

"Vi har valt att fortsätta vår expansion med en butik på Malmögågata. För vi vill ta ansvar och bidra med ett nytt koncept och ökat kundflöde i Malmös stadskärna.”, säger David Engler Ludviksson, VD för Yogiboost®.

Yogiboost har på kort tid blivit Skånes populäraste frozen yoghurt-kedja och erbjuder ett stort utbud av frozen yoghurt, milkshakes och smoothies. På mindre än tolv månader har tre butiker etablerats i Skåneregionen. Butikerna finns på Emporia, Malmögågata, Väla center i Helsingborg och har 35 anställda.

Vi vill skapa en glassig och rolig vardag för barn, ungdomar och vuxna. Det gör vi i en unik, rolig, kreativ och interaktiv miljö som skapar glädje och äventyrliga smakupplevelser”