yourmail

yourmail.se växer så det knakar och ansluter sig till video-annonsnätverket Play AD

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2010 16:40 CET

Vår vision är att erbjuda alla Sveriges hushåll möjligheten att ta del av erbjudanden lokalt och klimatsmart. Att kunna säga Nej Tack till berget med pappersreklam som dagligen kommer i brevlådan utan att känna att man missar bra erbjudanden. Intresset för tjänsten är stort - hittills har över 95.000 privatpersoner valt att bli medlemmar och därmed ersätta papper med yourmail.se. Vi har även märkt en exposionsartad utveckling av besökarna på sajten, ökningen ligger på närmare 1000 % för de första 9 månaderna 2010. Vi tycker naturligtvis att detta är otroligt roligt, att så många faktiskt börjar få upp ögonen för tjänsten, jag tror att många känner att detta är en av de relativt enkla saker man faktiskt kan göra för att hjälpa klimatet och sig själv i sitt eget hem, ett genomsnittligt huhåll måste trots allt bära bort cirka 50 kilo reklam till pappersåtervinningen varje år säger Alexandra Stenvall, Marknadschef på yourmail.se.

Erbjudanden på mottagarens villkor

Vår ambition är att besökare och medlemmar skall kunna välja vilken reklam och vilka erbjudanden de vill ta del av. Som ytterligare ett led i detta så har vi nu anslutit oss till video-annons nätverket Play AD. Detta gör att besökaren kan ta del av aktuella reklamfilmer och erbjudanden i videoformat från några av Sveriges största varumärken. Du väljer själv vad du vill se och när du vill se det. Vi har medvetet valt att hålla borta banners från sajten, denna lösning motsvarar dock de krav vi har på att våra besökare skall sitta i förarsätet kring vad de vill ta del av säger Alexandra Stenvall, Marknadschef på yourmail.se

yourmail.se är tjänsten som hjälper Sveriges hushåll att ersätta pappersreklam med digitala, lokala och individuella erbjudanden. Sök bland över 5000 lokala butiker och erbjudanden. Smart och klimatsmart, vi ger dessutom 30 % av intäkterna till Naturskyddsföreningen.