Caroan Consulting AB

YourVirtualArena lanseras idag / YourVirtualArena launching today

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2012 16:00 CEST

Caroan Consulting AB lanserar idag "YourVirtualArena", en digital plattform för ambitiösa ledare som känner sig överväldigade av all information om hur man använder sociala medier och som önskar inspiration för att snabbare hitta sitt eget, unika sätt att skapa digitala fotsteg som ger resultat.

Katy Caroan har över de senaste åren jobbat med ledare på alla nivåer i olika branscher för att öka effektiviteten och glädjen i att komplettera de traditionella kommunikationskanalerna med nya sociala medier och säger: "Jag upplever att många ledare känner sig osäkra på vilken strategi som kommer ge resultat. Många skjuter därför användningen av sociala medier framför sig, istället för att påbörja en riktad satsning som justeras under tiden. Min ambition är att "YourVirtualArena" ska inspirera fler ledare att ta till sig sociala medier på ett sätt som ger resultat utan att det tar för mycket tid i anspråk."

Ingångsnivån av "YourVirtualArena", "The Lobby", kommer vara kostnadsfri för medlemmar som registrerar sig. Medlemmarna kan ta del av inspirationsvideoer, mallar, tips på verktyg som effektiviserar användningen av sociala medier, samt intervjuer och tips baserade på erfarenheter av att använda sociala medier för B2B. "The Lobby" kommer också erbjuda månatliga webbmöten med aktuella teman baserade på enkätsvar från medlemmarna.

I samband med lanseringen erbjuder Katy ett kostnadsfritt webinarium, där hon delar med sig av sina erfarenheter av de allra största misstagen hon ser många ledare gör i sin satsning på sociala medier. Webinariet kan uppleves via länken nedan och finns tillgänglig en begränsad tid.

Länk till webinariet: http://katycaroan.com/go/yourvirtualarena

Länk till kostnadsfria ingångsnivån "The Lobby" http://katycaroan.com/yourvirtualarena/

Short introduction in English:

Caroan Consulting AB today launches "YourVirtualArena", a digital platform available for ambitious leaders who feel overwhelmed by information about how to embrace social media and who are looking for an effective way of creating digital footprints for results.

Over the last years, Katy Caroan has worked with leaders on all levels in different industries to increase the effectiveness as well as the level of excitement and joy in supplementing the traditional communication channels with social media. She says: "My experience is that many leaders express uncertainty when it comes to implementing a strategy that actually provides results. This leads to a state of procrastination instead of a successfully implemented social media strategy. My ambition is that "YourVirtualArena" will inspire more leaders to get into social media pole position and get results without wasting too much time in the process."

"The Lobby" is the free of charge entry level of "YourVirtualArena", including inspirational videos, templates,  a rolodex as well as interviews and live webinars to address topics suggested by the members.

As part of the launch, Katy offers a free of charge webinar, sharing her experiences of the biggest blunders many leaders make when approaching social media. The webinar is available via the link below and will remain available for a limited period of time.

Link to the webinar: http://katycaroan.com/go/yourvirtualarena

Link to service with free of charge Lobby level: http://katycaroan.com/yourvirtualarena/

After more than 18 years in international IT-consulting corporations such as Accenture and IBM, Katy Caroan started her own coaching, consulting and training business Caroan Consulting AB in 2010.

Katy is passionate about helping individuals and teams leverage traditional coaching and training with cutting edge technology to get the most out of their professional potential and attract the professional opportunities they deserve. People hire Katy for speaking engagements, workshops, team coaching & training as well as individual VIP coaching & training through her signature program, "Master Your Professional Assets".

Katy believes in fusion everywhere, especially when it comes to professional potential, friends as well as food. Although located in Stockholm, Sweden, Katy is available globally through her YourVirtualArena portfolio. Join in on her Facebook page to take part of the journey! More information available via katycaroan.com

Caroan Consulting AB Carl Barks v. 14B Spånga, Stockholms län 163 43 Sweden +46739867760