Universal Music Sweden

Starmaker ZANNAH Hultén satsar på MILOU!

Pressmeddelande   •   Jun 10, 2013 14:53 CEST

Zannah Hultén världsberömd som vocal coach och talang utvecklare producerar sin första grupp MILOU.

Zannah har utvecklat artister som Robyn, Veronica Maggio, Icona Pop, Agnes Carlsson, Norlie&KKV, Kim Cesarion, Ulrik Munther och har även coachat The Temptations, Mama Mia, Titiyo, Rebecca&Fiona, Cardigans och Red Hot Chili Peppers bland andra.

Måndagen den 10 juni släpper MILOU tillsammans med Zannah sin första singeln ”High For You”. Gruppen består att Iman Conta och Felix Flygare som nu läser sista året på Rytmus i Stockholm. De har under 2 års tid jobbat proffessionellt med musik,artisteri och känner sig nu beredda att släppa sin första singel. Musiken har en melankoli i text och melodi som möter sprudlande glädje i beats och sound.

Milou gör musik på sitt eget sätt, en blandning av disco, house och pop. Dansa i den sena sommarnattens värme med “High For You”.

Har ni några frågor Ring 0735 21 88 80