Supportersplace.com

Zlatan Ibrahimovic flyttar till AC Milan

Pressmeddelande   •   Sep 20, 2010 12:06 CEST

Zlatan Ibrahimovic flyttar från FC Barcelona till att börja med ett kontrakt för en säsong. Zlatan har mycket erfarenhet av Serie A, eftersom han spelade bland annat i Juventus och Inter innan Barcelona.

AC Milan nöjde sig inte med detta utan skaffade även den brasilianska stjärnan Robinho. Robinho skrev på ett kontrakt för 4 år. Han spelade i Manchester City säsongerna 2008-2009, men i och med att han förra säsongen spelade sämre lånades han ut till Santos i januari. Innan Manchester City spelade Robinho i Real Madrid.

AC Milan matchtröjor och andra supporterprodukter hittar du lätt i webbshoppen på Supportersplace.com. Bland sortimentet på Supportersplace.com finnas även andra fotbollslags fanprodukter.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 2 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, formel 1, rally och Microstars.

Mer information hittar du på