Supportersplace.com

Zlatan Ibrahimovic siirtyi AC Milanin riveihin

Pressmeddelande   •   Sep 20, 2010 12:05 CEST

Ruotsin jalkapallomaajoukkueen hyökkääjä  Zlatan Ibrahimovic siirtyy FC Barcelonasta ensin yhden kauden lainasopimuksella. Zlatanilla on paljon kokemusta Serie A:sta, sillä ennen Barcelonaa hän pelasi mm. Juventuksen ja Interin riveissä.

AC Milan ei kuitenkaan tyytynyt vielä tähän vaan hankki riveihinsä myös brasilialaistähti Robinhon. Robinho teki seuran kanssa neljän vuoden sopimuksen. Robinho pelasi Manchester Cityssä kaudet 2008–2009, mutta pelasi viime kauden huonommin ja siirtyi lainalle kasvattajaseuraansa Santosiin tammikuussa. Manchesteria ennen Robinho pelasi Real Madridissa.

AC Milanin pelipaitoja ja muita fanituotteita voi ostaa helposti Supportersplace.com -verkkokaupasta. Supportersplace.comin valikoimasta löytyvät myös muiden jalkapallojoukkueiden fanituotteet.

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden myyjä verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 2000 eri tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa suomalainen yritys Nordic Sports Marketing Ltd, joka perustettiin 2002. Supportersplacen tuotetarjontaan kuuluu jalkapallo, jääkiekko, formula 1, ralli ja microstars fanituotteita.

Lisätietoa saat osoitteesta