Per Ankersjö inviger stadens första elbilar

Tid 28 April 2011 10:00 – 10:00

Plats Stadshusparken, pelargången, ingång från Ragnar Östbergsplan 7

Per Ankersjö inviger stadens första elbilar utanför Stockholms stadshus kl 10.00 den 28 april.

Kontakter

Relaterat innehåll

  • Per Ankersjö inviger stadens första elbilar

    Stadsmiljöroteln Per Ankersjö inviger stadens första elbilar utanför Stockholms stadshus kl 10.00 den 28 april. På plats kommer han även att avslöja huvudpunkterna i stadens nya elbilsstrategi.