Nyhet

Tack kära vänner!

Jul-puben var sista tillställning för året hos Oxyma. Eventet var mycket uppskattat av kunder och kollegor. Med trevligt sällskap, god mat och dryck, skapades en familjär stämning bland alla närvarande. Ett tillfälle där erfarenhetsutbytet flödade om det gångna året samt förväntningarna på det som komma skall.

Vi vill även än en gång gratulera David Ålind till vinsten av AQVIA Balance. En av Oxymas senaste produkter som lottades ut bland deltagarna.

För bilder på eventet, tryck här.

Vi hoppas på återseende till nästa gång, år 2012!

 

God Jul och Gott Nytt År!

Mvh,

Johan

Ämnen

  • Vetenskap, teknik

Kategorier

  • oxyma innovation
  • oxyma
  • affärsfokuserad produktutveckling
  • julbord
  • julbord 2011
  • johan norelius
  • ulf linn
  • aqvia balance
  • bilder

Regioner

  • Skåne

Kontakter