Pressmeddelande

Kom och hylla Öster!

Östers IF är tillbaka i Allsvenskan i fotboll! Kom och hylla spelarna och ledarna som gjorde det! 

På måndag klockan 18.00 kommer spelare och ledare att hyllas från residensets balkong vid Stortorget i Växjö. Musik, tal och intervjuer står på programmet.

Vi hoppas att så många som möjligt tar chansen att tillsammans visa stöd och uppskattning för att Öster återigen satt Växjö på idrottskartan!

Vi ses på Stortorget klockan 18!

Ämnen

  • Politik

Regioner

  • Växjö

Kontakter