Prisjaktappen för Android nu med filtrering

Prisjaktappen för Android har nu nått version 2.0 och har nu äntligen fått realtidsfiltrering av produkter. Nu har användare av Prisjaktappen till Android tillgång till samma kraftfulla pris- och produktjämförelsetjänst som användarna av prisjakt.nu.

Att den mobila tjänsten nu är likvärdig den fullvärdiga webbtjänsten är en milstolpe i Prisjakts utveckling och en del i företagets strategi för framtiden, menar Emil Hansson, VD på Prisjakt AB.

Filtrering är sedan apparna släpptes den mest efterfrågade funktionen men också den mest krävande. Vi på Prisjakt är perfektionister och vill att funktioner ska vara likvärdiga oavsett om det rör sig om mobila enheter eller vår webbtjänst. Var du än är ska du kunna använda allt hela Prisjakts utbud för att kunna göra det bästa köpet. Nu har tiden kommit då telefonerna och surfplattorna är kraftfulla nog samtidigt som de mobila uppkopplingarna har den kapacitet som krävs.

Utvecklarna på Prisjakt har jobbat hårt sedan arbetet med apparna flyttades in house med att få in alla av webbtjänstens funktioner och lite till. Utvecklingen pekar spikrakt mot en mobil framtid och Prisjakt vore inte Prisjakt om vi inte var först ut med att leverera denna funktion till konsumenter. Detta ger användaren av Prisjaktappen möjlighet att snabbt hitta precis den produkt som önskas utan att behöva använda en dator.

• filtrering
  • android