Information till våra samarbetspartner

Bäste samarbetspartner,

För att ytterligare utveckla vår verksamhet, samtidigt som vi förstärker vår gemensamma serviceorganisation, genom att
    - utnyttja våra kontors närhet till marknaden
    - placera ut centrala krafter på våra driftsenheter,
kommer vi att under 2013 att utlokalisera all vår verksamhet i Sollentuna till våra lokala enheter i landet.

Förändrings processen kommer att påbörjas januari 2013.

I samband med denna förändring kommer Anders Malm, idag styrelseordförande och delägare, att tillträda som VD för Privab Grossisterna AB.

Vi återkommer under januari 2013 med ytterligare information!

…………………………………………………………………………………………………………

Anders Malm                Per Westdahl
Ordförande                   Marknads & Försäljningsansvarig
070- 377 50 03             070-815 65 87

PRIVAB Grossisterna AB bildades 2000 och är privata grossister i samverkan. Vår affärsidé är okomplicerad. Vi skall upplevas som det bästa alternativet för kiosker, service- och videobutiker, föreningar och tobakshandeln och dagligvarubutiker vid inköp av konfektyrer, snacks och drycker och inte minst sk klipp. 2010 omsatte vi 950 miljoner och vi är branschens snabbaste växande aktör.