Vi är nominerade!

Vi är nominerade!

Procurators nyhetsrum har blivit nominerat i en tävling om årets nyhetsrum 2014, i kategorin Bygg & Fastighet, av Mynewsdesk. Det gör oss både stolta och glada.

Flera hundra företag och organisationer använder idag ett verktyg som kallas Mynewsdesk. Det är ett digitalt nyhetsrum där pressmeddelanden, nyheter, bilder och blogginlägg kan publiceras. I Procurators nyhetsrum berättar vi om vem vi är och vad vi erbjuder inte bara i form av produkter utan också i form av kunskap och utveckling.

Vårt mål är att kontinuerligt se till att du som tar emot vårt innehåll känner dig nöjd med den information du får av oss och tycker att vi är intressanta. Det ska också vara lätt för media att använda vårt innehåll direkt för egen publicering utan att behöva eftersöka ytterligare information och/eller material.

För oss är det därför riktigt roligt att bli nominerade till årets nyhetsrum 2014 bland flertalet duktiga medtävlande. Dessutom är det ju en ära, för det är ju proffs inom området som nu anser att vi gör en bra insats. Det här gör oss fortsatt sporrade att jobba vidare med att utveckla oss inom området för digital kommunikation.

Nu ser vi fram emot vem som vinner och önskar våra medtävlande lycka till!

Om tävlingen i korthet

"För sjätte året i rad arrangerar Mynewsdesk tävlingen Årets Nyhetsrum. Tanken med tävlingen är att vi vill inspirera våra kunder till att arbeta ännu bättre i sina nyhetsrum och lyfta fram dem som arbetat på bästa sätt."/Mynewsdesk.

Rösta gärna. Nominera någon du tycker förtjänar titeln Årets nyhetsrum 2014 på twitter genom hashtaggen #åretsnyhetsrum eller maila på hej@mynewsdesk.com senast 1 december 2014

Gå gärna in på Mynewsdesks egen information om tävlingen: Har du Sveriges bästa nyhetsrum 2014?