Ny katalog för hotell, restaurang, storkök m.fl.

Ny katalog för hotell, restaurang, storkök m.fl.

Procurator har utökat sitt sortiment med glas, porslin, bestick och utensilier och kan nu räknas som en komplett leverantör till branschen. En fyllig katalog som täcker de flesta behoven för verksamheter inom hotell, restaurang, storkök, catering, konditori eller liknande finns nu på marknaden.

I katalogen finns:

• Glas
  • Porslin
  • Bestick
  • Utensilier
  • Knivar
  • Till bordet
  • Engångsmaterial
  • Artiklar för bageri och konditori
  • Kläder och skor
  • Förbrukningsmaterial
  • Grillar och hushållsmaskiner
  • Kaffe, kakor och drinktillbehör

Procurators specialitet är ett brett sortiment i kombination med snabba, effektiva leveranser direkt till din dörr. Vi har 20 butiker runt om i landet, webbutik med komplett sortiment, kunnig kundservice och säljare i hela landet.

Beställ katalogen eller börja handla direkt!

www.procurator.se

Procurator är en totalleverantör med stark lokal förankring. Butiker på 20 orter från Luleå till Malmö, webbutik eller personlig service via kundservice 0200-811 000. Företaget, som är privatägt, har 400 anställda och omsätter cirka 1 000 MSEK. I produktsortimentet återfinns Sveriges bredaste urval av personlig skyddsutrustning, städ-, serverings- och kontorsartiklar, hygien-/torkpapper samt emballage.
www.procurator.se